Prekes, kurios nepriskirtinos prie maisto produktų, nepažeidus pakuotės ar kaip kitaip neapgadinus prekinės išvaizdos, taip pat, jei jos nebuvo naudotos, galite mums grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo. Šiuo atveju mes grąžinsime Jūsų sumokėtą sumą, išskyrus pristatymo bei pavedimo išlaidas, jei tokios buvo.
Prekės, kurios priskirtinos prie maisto produktų (maistiniai dažai, dekoravimo masės, valgomos dekoracijos, priedai ir kt. panašūs produktai), negrąžinamos, išskyrus atvejus, jei prekė nekokybiška.
Prekių atsiėmimo metu būtina patikrinti prekių išorinę būklę ir apie jos pažeidimus ar neatitikimus informuoti darbuotoją. To nepadarius yra laikoma, kad prekės yra įteiktos tinkamos kokybės ir komplektacijos.
Jeigu prekę gavote nekokybišką, apie tai turite mums pranešti per 48 val. nuo jų gavimo dienos el. paštu info@tastyfun.lt. Pranešime privaloma aprašyti esamą situaciją ir atsiųsti gautos prekės nuotraukas arba vaizdo įrašą. Jeigu per minėtą laikotarpį pranešimas negautas, laikoma, kad Pirkėją prekė tenkina ir vėlesnės pretenzijos neturi pagrindo. Nekokybišką prekę mes įsipareigojame pakeisti kokybiška, o nesant galimybėms pakeisti į analogišką norimą prekę arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus. Šiuo atveju siuntimo bei pavedimo išlaidas apmokėsime mes.
Gavę prekę ir įvertinę jos būklę mes per 10 darbo dienų grąžinsime atitinkamą sumą.
Jei gavę prekes pastebėjote, kad pažeista ar kaip kitaip apgadinta išorinė pakuotė, prašome apie tai pažymėti siuntos perdavimo dokumentuose ir nedelsiant (ne vėliau nei per 24 ) pranešti apie tai mums el. p. info@tastyfun.lt.
Svarbu!Pažeistos pakuotės bei apgadintų prekių faktą būtina užfiksuoti nuotraukomis arba vaizdo įrašu. Prašome pateikti išorinės pakuotės, atidarytos pakuotės turinio bei pažeistos prekės nuotraukas, kuriose užfiksuotas pilnas (ne dalinis) vaizdas.
Jei prekės būklės įvertinimo metu paaiškės nekokybė arba gamyklinis brokas, pristatymo išlaidas apmokėsime mes.
Grąžinamą prekę galite pristatyti į Tasty Fun fizinę krautuvėlę arba pristatyti kitu su mumis suderintu ir patvirtintu pristatymo būdu (derinama el. paštu). Jeigu prekė grąžinama dėl nekokybės ar broko, nurodytą pristatymo mokestį mes Jums grąžinsime į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.
Visais grąžinimo atvejais, prašome užpildyti žemiau esančią Prekių grąžinimo formą, kurią gavę mes su jumis susisieksime dėl tolimesnių veiksmų.
Kreiptis dėl grąžinimo taip pat galite el paštu info@tastyfun.lt atsiuntę laisvos formos prašymą, kuriame pateikite privalomus rekvizitus (Vardas, Pavardė, Tel nr., Užsakymo numeris, Grąžinamos prekės pavadinimas, kodas bei kaina, Grąžinimo priežastis, Banko sąskaitos nr.).
PREKIŲ GRĄŽINIMO FORMA
Jei Jums prekė netiko ir norite ją grąžinti, prašome užpildyti Grąžinimo Formą.
PASITEIRAUTI
Tapkime draugais!
Būkite pirmi, kurie gaus naujienas apie mūsų prekes, pasiūlymus bei naudingą informaciją.